Port Lincoln (2) - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Roy - WaarBenJij.nu Port Lincoln (2) - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Roy - WaarBenJij.nu

Port Lincoln (2)

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 Augustus 2014 | Australië, Port Lincoln

Gisteren zijn we op tour gegaan naar de great white shark. We moesten 2,5 uur varen op open zee. De golven waren 3 tot 4 meter hoog en dat noemden ze hier een rustige dag. Hier was geen zeeziekpil tegen bestand. Chris en ik zijn op het laatste moment toch meegegaan en dat was maar goed ook. Roy en Kim hebben behoorlijk afgezien. Hun evenwichtsorgaan was hier niet tegen bestand, dus je raadt al wat er meerdere keren is gebeurd. En ze waren niet de enige op de boot die zeeziek werden. Maar goed, we hebben hem gezien. Roy toen hij in de kooi zat en wij vanaf de boot. Ook de kids zijn in de kooi geweest met ademautomaat in dus dat alleen is al een hele prestatie.
Op de weg terug is de skipper nog langs de sea lions gevaren. Dit was in een baai met heel rustig water. Iedereen weer het water in en dat is toch gaaf als je met die dieren kunt snorkelen. Chris lag op zijn rug en botste bijna op een sea lion. Deze dook onder en kwam bij zijn vinnen weer boven om aan zijn vinnen te snuffelen. Ook kreeg hij bijna een kusje van een sea lion. Vandaag gaan we naar de tonijn. Ben benieuwd.