exmouth 03 - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Roy - WaarBenJij.nu exmouth 03 - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Roy - WaarBenJij.nu

exmouth 03

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg Roy

15 Juli 2014 | Australië, Exmouth

Na de autorit naar Dusseldorf zijn we in het vliegtuig gestapt naar Dubai. De vlucht ging goed, ook al zaten we niet bij elkaar. 's Ochtends kwamen we om 6 uur aan en na 4 uur wachten konden we in het vliegtuig naar Perth stappen. We hebben van de Emirates een meal voucher gekregen en hebben daar een ontbijtje van gekocht. Drie tosti's, twee croissants, 2 donuts (vierkante) en 4 x drinken. Niet gek toch.
De volgende vlucht zaten we wel naast elkaar, maar was wat hobbelig. Kim heeft deze vlucht behoorlijk wat kunnen slagen, maar Chris helemaal niet. We hebben wat films gezien en kregen twee keer eten. Midden in de nacht kwamen we aan in Perth en konden vrij snel door de douane. Daarna het hotel gebeld en werden we opgehaald. Even een paar uur plat en slapen. Om 10 uur 's ochtends werden we weer naar het vliegveld gebracht voor de laatste vlucht van Perth naar Learmonth. Dit was in een twee propellor vliegtuigje en ook hier kregen we zelfs iets te eten. Aangekomen in Learmonth hebben we de auto opgehaald en zijn we naar Exmouth gereden (een half uurtje). Ingecheckt en boodschappen gehaald. Pasta gegeten en met een slaappil naar bed want de volgende ochtend ging de wekker al om half zeven.

Om 7 uur ontbijt en om half acht kwam het busje ons ophalen. We zijn naar het Ningaloo Reef gebracht en hebben twee keer gesnorkeld. De kids maar 1 keer. Roy heeft de vissen gevoerd maar een walvishaai hebben we niet gezien. Daarom mogen we de trip nog een keer doen op de 25ste. We hebben wel een stierrog en stingrays gezien, schildpadden en dolfijnen en veel humpback whales. Ze maakten allerlei geluiden en sloegen met hun staarten op het water. Eten en drinken gekregen aan boord en nu moe en snel het bed in.