Portland - Reisverslag uit Portland, Australië van Roy - WaarBenJij.nu Portland - Reisverslag uit Portland, Australië van Roy - WaarBenJij.nu

Portland

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Roy

07 Augustus 2014 | Australië, Portland

Gisteren naar Sorrento gereden en daar in de buurt gesnorkeld met sea dragons. Het water was maar 10 graden dus het voelde aan als in Nederland. We hebben er 8 gezien en 1 baby. Dat is op zich al bijzonder gezien het seizoen. Het record dat ze hadden gezien was 10.
We hadden een duppel pak aan van in totaal 10 mm, daardoor konden we het bijna een uur volhouden in het water. Er waren behoorlijke golven en een stroming waar we gelukkig niet tegenin hoefden te snorkelen. Daarna de ferry genomen naar Queenscliff waar we in een huisje hebben overnacht. Vanochtend zijn we over de Great Ocean Road gereden waar we onderweg nog koala's hebben gezien en natuurlijk de 12 apostels. Vanavond zijn we in Portland aangekomen waar we overnachten. Morgen moeten we een heel eind rijden, helemaal naar Cape Jervis dus dat wordt afzien.