Perth - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roy - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roy - WaarBenJij.nu

Perth

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg Roy

04 Augustus 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag sinds een week weer internet, dus even een achterstand inhalen. We zijn vorige week maandag van Learmonth terug naar Perth gevlogen waar we de toyota camry hebben opgehaald en naar het huis in Rockingham zijn gereden. Rockingham ligt ongeveer een half uur rijden onder Perth. Het huis is een echt Australisch huis, dus geen verdiepingen, maar alles gelijkvloers. We hadden drie slaapkamers, badkamer, keuken, woonkamer en een bijkeuken met wasmachine en droger. Ik kon dus mijn gang gaan. Van de zon kwamen we wel in een bewolkt Perth terecht. Dinsdag zijn we naar de stad gereden want we hadden wat materiaal pech gehad. Een koffer had het begeven en de kleine fotocamera is kapot gegaan. De dag erna zijn we naar het aquarium gegaan. Donderdag naar de dierentuin in Perth. Ik moet wel zeggen, alles staat hier ontzettend slecht aangegeven. In andere landen kom je tig borden met de attracties erop tegen, hier slechts 1 als je geluk hebt.
Intussen hebben we een nieuwe koffer gescoord en een nieuwe camera. Fremantle was flink veranderd. Vrijdag een heerlijke dag op Rottnest Island doorgebracht en zaterdag heel de dag op een echt jacht doorgebracht samen met Drew, Heidi en Tristan. De kids hebben de hele dag in het rubberbootje rondgevaren tot vlak bij de dolfijnen. Nu zijn we in Melbourne aangekomen en morgen gaan we de auto ophalen en begint onze tocht naar Adelaide.